Moje poletje /My summer



Poletje mineva, september pripravlja podlago za jesen.
Ko sem nazadnje pisala vrstice na tej strani, so bili moji dnevi težki, glava polna praznine, ob meni pa kup načrtov in idej. Ne da bi točno vedela, kaj me čaka septembra, sem zaključevala dolgoletno službovanje v šoli na griču. Kovala sem načrte z novimi pristopi, daleč od šole in dosedanjega ustroja. Zaplavala sem v poletje z rojstnodnevno zabavo, z okroglo številko, z množico nasmejanih prijateljev in z veliko glasbe. Podala sem se na morje in tam preživela večino časa.


Med tem so se stvari zgodile, razvozljale in odpeljale mojo pot v smer, ki je nisem pričakovala.


Spet sem v šoli. Daleč od dolgoletnega udobja. Ne na griču.
Kot sveža študentka, z nekaj treme in novim rokovnikom, sem se po 13 letih podala skozi nova šolska vrata, med nove sodelavce in nove nadebudne otroke. Vam povem nekaj? Spremembe so res koristne, a kaj ko to dojamemo z rahlim zamikom. :))
Zdaj pa kot Kekec, novim dogodivščinam naproti.
Se še javim.

Komentarji

Objavite komentar

Your comment is my feedback. Thank you for your visit.

Priljubljene objave